Introductie

Eind 2008, zijn wij naast ons werk als manager/controller onze eigen onderneming begonnen onder de naam M&Y administratie. Destijds nog alleen gevestigd in Arnhem (nu ook in Haarlem). De redenen om voor onszelf te beginnen waren heel simpel: tijdens onze diverse banen en ervaringen in het bedrijfsleven en komende uit een ondernemersgezin hebben we een ruime kennis aan boekhouden en belastingaangiftes opgebouwd. Deze kennis samen met de kennis van ondernemen wilden we gaan inzetten om onze klanten goed te helpen.

Dit was direct een groot succes. Mede door onze scherpe prijzen en uitstekende service groeide het bedrijf in korte tijd goed door.

Met onze ervaringen van ruim 20 jaar administratie, controlling en ondernemersactiviteiten zijn we dan ook erg goed in staat om een breed facet aan bedrijven te bedienen. Onze klanten bestaan dan ook uit zzpérs, webwinkels, B.V.’s in alle takken van het bedrijfsleven, van food tot non-food en diensten. Bij ons is de klant echt koning en hanteren we geen 9 tot 5 mentaliteit zoals onze klanten dit ook niet hebben naar hun klanten. We proberen iedereen dan ook zo optimaal mogelijke te bedienen op de wijze zoals het hen past.

Onze visie op onze dienstverlening is redelijk simpel. Wij zijn van mening dat wij als boekhouders, adviseur c.q. belastingadviseur betaalbaar, op een zo flexibel mogelijke manier en toch zeer vakkundig onze diensten moeten kunnen aanbieden. Ondanks dat er veel klantcontact loopt via mail/telefoon, vind ik het belangrijk om daarnaast ook persoonlijk contact te houden met mijn klanten als zij dit wensen.